مجموعه کتاب های «سواد رسانه ای» با رویکردی کاربردی، کارگاهی، ساده و همه فهم، به روز و کاملاً آموزشی سعی می کند تا چارچوبی باشد برای آموزش الفبای سواد رسانه ای برای جوانان، دانش آموزان و سایر علاقه مندان. این مجموعه شامل یک کتاب عمومی و 11 کتاب اختصاصی برای رسانه ها و ابزار های رسانه ای گوناگون است. این 12 کتاب عبارتند از: سواد رسانه ای، تبلیغات، بازی های رایانه ای، رادیو، شبکه های اجتماعی، موبایل، خبرگزاری ها، مطبوعات، سینما، تلویزیون، عکس و اینترنت.
-10%اتمام موجودیاحمد عسکریاسماعیل رمضانیحمیدرضا آیت اللهی
ما کودکان مسلمان
30,000 تومان 27,000 تومان
زندگی به سبک شهدا - پسرانه
70,000 تومان 63,000 تومان
سواد رسانه ای جلد 2: تبلیغات
5,000 تومان 4,500 تومان
«تبلیغات چیست؟»، «انواع تبلیغات»، «صنعت تبلیغات در جهان»، «روش های تأثیرگذاری یک پیام تبلیغاتی»، «جنگ رسانه ای»، «روش های گام به گام تحلیل یک پیام تبلیغاتی»، «مراحل ساختن یک شعار تبلیغاتی»، «طراحی و شناخت لوگوی تبلیغاتی»، «مراحل ساخت یک تیزر»، «مراحل نوشتن یک متن تبلیغاتی»، «کمپین تبلیغاتی چیست؟» و «تاکتیک های خلاقانه در تبلیغات».
ناموجود
شناسه محصول:
4424124037215
دسته: جامعه شناسی و علوم اجتماعی, کودک و نوجوان
برچسب: تبلیغات, رسانه, سواد
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 159 گرم |
---|---|
تعداد صفحه |
48 |
نوع جلد |
جلد نرم |
ناشر | |
نویسنده | |
رده سنی |
بزرگسال |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سواد رسانه ای جلد 2: تبلیغات” لغو پاسخ
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.