اخبار

«پیامبران پنهان» داستان غیبت پیامبران منتشر شد

کتاب پنهان1

شاید برای شما هم این پرسش ها پیش آمده باشد:

به راستی چرا امام ما غیبت کردند؟حالا کجا هستند؟ تا چه زمانی غیبتشان طول می کشد؟ راز طول عمر امام زمان عجل الله چیست؟ در زمان غیبت، وظیفه ما و بهترین عمل برای ظهور ایشان چیست؟ و..

خوشبختانه علما و دانشمندان ما به این پرسش ها، پاسخ های مستدل و متعددی داده اند، اما به نظر می رسد یکی از بهترین پاسخ هایی که می توان به پرسش های غیبت داد، آوردن نمونه ها و مثال هایی از پیامبران و نیکان گذشته است که هر کدام به دلایل متفاوتی برای مدتی از میان قوم خود غیبت کرده اند و بعد از زمانی گاه کوتاه و گاه طولانی و در زمانی ظهور کردند که هیچ کس گمان نمی برد. خواندن داستان غیبت این نیکان و دانستن علت و چگونگی غایب شدن آنان و سختی ها و بلاهایی که قوم آن ها در زمان نبودنشان با آن رو به رو شدند، همچنین چگونگی ظهور دوباره آن ها به بسیاری از پرسش های ما پاسخ می دهد. داستان پیامبران از تازه های نشر کتاب جمکران ماجرای این خوبان است.

انتشارات کتاب جمکران ،کتاب جلد اول پیامبران پنهان را با داستان غیبت پنج پیامبر الهی: حضرت ادریس(ع) ، حضرت یونس(ع )،حضرت موسی(ع)،حضرت عزیر(ع) وحضرت عیسی(ع) تقدیم خوانندگان کرده است؛ تا هم لذت خواندن داستان پیامبران را با شما به اشتراک بگذارد و هم فرصتی برای تامل در امر غیبت، علت های آن و احوال قوم های مورد آزمایش قرار گرفته فراهم شده باشد و مژده ای باشد بر پایان این شب سیاه و ظهور خورشید عالم تاب حق که دیریست جهان در انتظار اوست.

در قسمتی از کتاب میخوانیم:

راحیل دستش را بلند کرد و گفت: به شما مژده می دهم که ظهور منجی نزدیک است.

به مردانی که روبه رویش بر زمین نشسته بودند نگاه کرد و ادامه داد: نشانه هایی که یوسف پیامبر خدا مشخص کرده بود همگی به وقوع پیوسته اند و این بدان معناست که نجات دهنده ما به زودی می آید.

مردی از میان جمعیت گفت:ولی فرعون و سربازانش همه پسران بنی اسرائیل که به دنیا می آیندرا می کشند.

مردی دیگر پرسید: آیا در کودکی منجی ما می شود؟

راحیل پاسخ داد:نشانه های او نشانه های مردی کامل است.

مرد گفت پس تا فرج خیلی مانده است است.

دیگری گفت: تا آن زمان همه بنی اسرائیل نابود میشود.

راحیل پاسخ داد صبر کنید که ناشکیبایی مرگ است.

سپس به اطراف نگاه کرد و گفت: وقت آن است که جدا شویم تا جاسوسان بویی نبرند…

این کتاب به قلم نویسنده توانمند آقای علی مهر و در 126 صفحه و با قیمت 21 هزار تومان به چاپ رسیده است و هم اکنون از سایت کتاب جمکران قابل تهیه می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *